Wszystkie odpowiedzi na pytania

w jednym miejscu

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania, mamy nadzieję, że odpowiedź na Państwa pytanie znajduję się poniżej, jeżeli nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do bezpośredniego kontaktu lub wypełnienie formularza, który pozwoli Państwu na bezpośredni kontakt z recepcją!

Nasz resort zlokalizowany jest najbliżej Parku Rozrywki Energylandia! Z naszego resortu do Parku Rozrywki jest zaledwie 100 metrów! – Bliżej się nie da!

Zdecydowanie najlepiej dokonać rezerwacji bezpośrednio u nas! Dzięki rezerwacji bezpośredniej otrzymacie Państwo gwarancję najlepszej ceny, najlepsze warunki rezerwacji oraz ciekawy pakiet atrakcji i udogodnień! – Widzisz, gdzieś inną lepszą cenę? Skontaktuj się z recepcją a zaoferujemy Państwu jeszcze lepszą cenę!

W naszym resorcie oferujemy noclegi w Domkach EXCLUSIVE, które posiadają różny rozkład pomieszczeń. W celu uzyskania informacji o rozkładzie pomieszczeń zapraszamy do kategorii „Domki” Każdy nasz Domek EXCLUSIVE posiada wysoki standard, pełne wyposażenie oraz prywatną łazienkę i taras! W ofercie znajdziecie Państwo dedykowane Domki dla 2, a nawet 12 osób!

Bezpośrednio w recepcji, mogą Państwo zakupić u nas bilety do Energylandii ze specjalnym rabatem w wysokości minus 5%

Istnieje możliwość dostawienia dostawki tj. dodatkowego łóżka do praktycznie każdego z domków! – Szczegóły możliwości dostawki znajdziecie Państwo w szczegółach rezerwacji oraz specyfikacji każdego domku. Usługa jest dodatkowa płatna, zgodnie z obowiązującym cennikiem w danej ofercie.

Tak, wszystkie nasze Domki wyposażone są w klimatyzację z funkcją grzania jak i chłodzenia, za którą nie pobieramy dodatkowych opłat.

Tak. Na życzenie obiekt wypożycza łóżeczka dziecięce – usługa przewidziana dla dzieci do drugiego roku życia. Usługa nie wymaga wcześniejszej rezerwacji. Gość w procesie rezerwacji może do swojej rezerwacji dodać opcję łóżeczka dla małego dziecka, lub poprosić o taką opcję bezpośrednio w recepcji obiektu.

Tak, usługa ta jest zależna od dostępności Domków – usługa wymaga wcześniejszego kontaktu z recepcją, która potwierdzi Państwa prośbę o wcześniejszym zameldowaniu. Usługa ta jest bezpłatna.

Tak, mogą Państwo dokonać rezerwacji telefonicznej. Nasi recepcjoniści udzielą niezbędnej pomocy w wyborze noclegu i procesie rezerwacji.

Zgodnie z obowiązującym regulaminem w naszym resorcie Gość zobowiązany jest do dokonania przedpłaty tytułem zadatku przed przyjazdem do hotelu, aby zapewnić rezerwacje.

Po dokonaniu rezerwacji, Gość zobowiązany jest do dokonania przedpłaty w czasie 24 godziny od momentu jej dokonania.

W celu otrzymania śniadania, wymagane jest wcześniejsze zamówienie śniadania w dzień poprzedni w recepcji naszego ośrodka do godziny 20:00 – jest to gwarancja otrzymania śniadania na dzień następujący.
Śniadanie serwowane jest w godzinach od 8:30 do 9:30 bezpośrednio do każdego domku

BB (bed & breakfast) to opcja zawierająca nocleg i śniadanie

Recepcja jest otwarta całodobowo przez cały rok. Infolinia ośrodka jest również całodobowa

Na terenie Resortu znajduje się podgrzewany basen, z którego Goście mogą korzystać bezpłatnie. Basen jest czynny w godzinach 8.00-22.00. Basen jest czynny od kwietnia do końca września. Konkretne daty otwarcia są uzależnione od temperatur zewnętrznych. Sugerujemy kontakt z Recepcją, aby upewnić się, że basen jest czynny.

Parking dla Gości Holiday Park Zator Resort & Spa jest bezpłatny, monitorowany, strzeżony i ogrodzony.

Jak do nas dojechać?

Jesteśmy Najbliżej zlokalizowanym resortem wypoczynkowym w całym Zatorze, tylko 100 metrów do Parku Energylandia!

Napisz do nas!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Dziękujemy za kontakt! Nasza recepcja odpowiada możliwie jak najszybciej na Państwa pytania! Tymczasem pozostajemy w kontakcie!